درباره وبلاگ


بنام خالق زیبائیهای بیشمار سلام به وبلاگ من خوش آمدید من یه جوونم مثل شما سعی میکنم تو وبلاگم مطالب خوبی بذارم تا هم خودم هم شما استفاده کنیم.... +++++++++++++++++++++ من دختری هستم که همیشه عاشق ولی نه عاشق یک مجنون بلکه عاشق زیبایی های خدا ، به نظرمن انسان باید عاشق باشه تا آخر عمرش . بعضیا فکرمیکنن عاشق شدن به این معنیه که بایدعاشق جنس مخالفش باشه ولی نه ،این نظرمنه ++++++++++++++++
آخرین مطالب
پيوندها
  • تیموری
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان lifenet و آدرس lifenet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 45693
تعداد مطالب : 126
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


*********************


 ********************* ********************
******************
قالب میهن بلاگ تقویم جلالی

***************
 ****************

*****************
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 ***************
استخاره آنلاین با قرآن کریم

**************** ******************
********* *******
lifenet
دانشجوی کارشناسی فناوری اطلاعات




 

سی و دومین سالروز هفته دفاع مقدس گرامی باد

سی و دو سال بعد .....
زمان و روز ماه و سال بعد از 32 سال به اینجا رسید ، به این دوره ، به زمانی که رشادت ها و پاکی ها در زیر زمین خفته اما زنده شاهد اعمال و رفتار ما هستند ، وخواهند پرسید چه کردی ؟
سی و دو سال از زخم های عمیقی که دل مادران را به درد آورد گذشت ، گذشت اما زمانه آنرا به دست ما سپرد تا ادامه دهندگان آنها باشیم . شهدا شرمنده ایم ... شهدا ما را ببخشید .... شهدا از خدا برای ما طلب آمرزش کنید .... در مقابل این همه خواسته ما چه کرده ایم ؟ فقط حرف زده ایم ؟ یا ما هم واقعا رهرو راه مقدس آنها هستیم ؟
سلام و درود بر روح امام راحل و جوانانش سلام و درود بر ادامه دهندگان واقعی این راه سنگین و پر مشقت . عزیزان و برادران مدیران وب سایت شهدای پاک ایران زمین خوشحال است از اینکه توانسته قدم کوچکی در این راه بردارد و جوانان و امسال خود را به سمت شهدا سوق دهد . ما هیچ نیستیم ما همه عاشق شهداییم . شهدایی که رفتند و ما را به جا گذاشتند .
شروع یک قصه بدون راوی خوش نباشد گرچه قصه خیلی شیرین باشد ، ما مخاطب قصه عشقیم و راوی آن در شلمچه خانه ای ساخته و دیگر پا به این دنیای جنگلی نمی گذارد . آری گمنام است گمنامی که مادرش هنوز هم این سال ها را می شمارد و چشم به در دوخته است و درد ها از فراق فرزندش کشیده است .
دوستان و عزیزان و همراهان واقعی این محفل محفلی است عاشقانه بین آن دسته عزیزانی که تشنه شهوت عشق شهدا هستند و هیچ وقت سیر نمی شوند . امیدواریم اگر عمری باقی بماند و زنده باشیم و تا جان در بدن داریم و قوت در قلم بنویسیم برای شما و خودمان تا عبرت بگیریم و ادامه دهندگان واقعی باشیم .

شهیدان  زنده اند  الله اکبر   به خون آغشته اند الله اکبر

 



شنبه 4 / 7 / 1391برچسب:, :: 7:18 بعد از ظهر ::  نويسنده : hamideh



شنبه 4 / 7 / 1391برچسب:, :: 12:45 قبل از ظهر ::  نويسنده : hamideh



شنبه 4 / 7 / 1391برچسب:, :: 12:31 قبل از ظهر ::  نويسنده : hamideh

 

 

 

 



شنبه 4 / 7 / 1391برچسب:, :: 12:20 قبل از ظهر ::  نويسنده : hamideh